Ahad, 24 April 2011

Santainye...Nenek Cun

Assalamualaikum..Anda pernah kena puji tak???Dapat pujian ni memang syok, kan?Kadang2 jadi syok sendiri pulak,.Tak payah makan sepanjang hari pun tak apa,sebab syok punya pasal. Pernah satu ketika dulu, seorang gadis kecil comel berusia 3 tahun sering memanggil saya dengan gelaran "Nenek Cun" setiap kali bertemu dgnnya di surau.Alahai...terima kasih sayang.Mmmm baik saya gunakan gelaran itu untuk blog saya ni.Bukan sebab perasan ataupun sebaliknya tapi bila dikira faktor usia yg mencecah 40 an,saya memang layak di panggil nenek.
Macam mimpi disiang hari pulak.Tiba2 saya ada blog sendiri.Macam kura2 demam saya mencari idea untuk merealisasikannya.Kata DR.HM TUAH ISKANDAR al-Haj,genggam bara api biar sampai jadi arang.BUAT SAMPAI JADI..saya pegang kata2 itu.Saya memang suka membaca buku2 motivasi karya beliau.Insyaallah,saya akan cuba buat yg terbaik untuk berkongsi pengalaman.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan