Rabu, 18 Mei 2011

Nasi beriani ..

      Sempena ulangtahun kelahiran Yayang yg ke 16,x ada apa yg saya bawa ketika mengunjunginya di Hostel 15/5 yg lalu.Tiada kek..tiada lilin...tiada hadiah...cuma kedatangan saya penuh dengan kerinduan padanya..Hanya lagu Allah Selamatkan Kamu saja yg saya nyanyikan bersama Hubby ketika Yayang menyambut ketibaan kami..Saya cium pipinya ..berulangkali...dan saya bertanya padanya apa hadiah yg dia mahu tahun ini.Selamba je jawapannya....'entahhhhhhhhhh laaa"..
    Terlanjur kami datang,Yayang kami bawa outing..gunting rambut dan beli keperluannya di Pekan Slim River.Disebabkan tiada langsung restoran makanan segera disitu,saya hanya membawanya ke Restoran mamak..mmm pekena nasi beriani.Tapi cuma saya dan hubby saja order nasi beriani."Yayang da kenyang laa Bu..Yayang nak milo ais je laa.."Macam2 laa alasannya..tapi yg kelakarnya,sambil saya makan saya suapkan juga nasi ke mulut Yayang..bermula dengan satu suapan,terus menerus laa dia menanti saya menyuapnya lagi..hehehe...Yayang..Yayang...dah 16 tahun..masih makan bersuap.Kehairanan budak perempuan sebelah meja kami melihatnya..mana x hairannya dah besar panjang masih disuap dikalayak ramai pulak tu..hehehe..tapi x kisah laa kan..
                  



    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan